Lilla Tracy....

En av dom fulaste hundraserna, schäfer och tax va i slagsmål med finaste Tracy idag. Schäfern bet henne i nacken och släppte inte och taxen bet henne i rumpan. Gio va rejält bakis så han fattade inte först vad som höll på o hända? Han tog tag i fula taxen och jag fick springa och sparka på schäfern, sen kom jag på att man ska dra i svansen eller dra i bakbenen, så det gjorde jag och då släppte schäfern direkt. Stackars lite Tracy, när vi gått därifrån så såg jag att hon hade ett stort jack i nacken så fick vi ta henne till djursjukhuset, där fick hon 2 sprutor och fick lite medicin som hon ska ta i 5 dagar för infektionsrisken. Lilla Tracy, ska mysa med henne mycket nu... nåt som jag ALDRIG gör annars... (är inte speciellt förtjust i hundar, Gio hade Tracy innan vi blev träffades.)

Sjuuukt varmt idag. Svetten bara rinner?! Haha. Och nu så åskar det rejält och ösregnar, riktigt mysigt!
Ska kolla klart på VM-finalen sen blir det film och massa mys med familjen.

Holland!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0