VM

Vem har sagt att fotboll är rättvist? Alla verkar tycka så synd om Ghana?.. Uruguay vann o de finns ingen tid för medlidande! Bra jobbat grabbar! Vem hade inte gjort så för sitt land och lag? =)



Min lille bebis har luftvägskattar, men nu börjar de bli lite bättre. Vi har krigat med han varje gång vi försökt få i han penicillinen, heeelt omöjligt. Men nu blandar vi det i vällingen, och det har funkat bra. Elias är inte den enda som är sjuk, jag är superförkyld, och just nu är jag helt täppt i näsan, därför är jag uppe så här sent... klockan är strax 03.00.... Riktigt drygt. Och varmt är det också.

Om några timmar är det en ny dag, kanske hittar på nåt kul i värmen om jag mår lite bättre. Saknar mina vänner i Växjö. Puss på er. / Carla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0