Semestern snart slut...

är inne på min sista semestervecka. På måndag börjar jobb igen, och då som fast anställd (på förskola)!
Ska bli nice, spara ihop pengar och resa nästa år, längtar! Kanske köpa mig en lägenhet?! Vem vet vad som väntar...

Men snart snart blir de... Ny lägenhet, Gio får fast anställning, Elias fyller 2, och han ska även få en liten kusin.
Känns sjukt bra. Allting med perfekt timing.

Nu slutar mannen min på jobbet. Syrran ska ut med Elias och jag ska ta mig en dusch... inte speciellt fint väder men ska nog ut en runda till Pildammarna lite senare. Kram!



Kommentarer
Postat av: suz

Heeey!! Allt är bara bra med oss, hur mår ni??

Ja det va planerat in i insta detalj, haha ;)

känns jättespännande!

Är dock inte alls taggad på att gå upp i vikt igen...

kram

2010-10-15 @ 12:17:38
URL: http://suzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0